ته وز: مانچینی با من مانند سگ رفتار كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش بی بی سی اسپورت، ته وز از ماه سپتامبر كه مانچینی او را متهم به امتناع از بازی برابر بایرن مونیخ كرد تاكنون برای منچسترسیتی به میدان نرفته است.

بازیكن آرژانتینی مدعی شد كه مانچینی به او ناسزا گفته و ' حرف های وحشتناكی' به او زده است با این حال گفت:آماده ام بازگردم، پیروز شویم و بهترین باشگاه باشیم.

وی گفت بسیار امیدوار است كه بتواند به منچسترسیتی در كسب یك عنوان قهرمانی دیگر كمك كند.

ته وز از هفتم نوامبر (16 آبان) تاكنون بدون اجازه منچسترسیتی در زادگاهش آرژانتین بسر می برد. آن زمان باشگاه در انتظار اعلام آمادگی این بازیكن برای حضور در جلسات تمرین اضافی بود.

اكنون مانچینی كه زمانی دوران ته وز در تیم خود را ' تمام شده ' دانسته بود در انتظار بازگشت او است.

مشخص نیست واكنش باشگاه منچسترسیتی به اظهارنظر های جدید ته وز در مصاحبه با شبكه 'فاكس اسپورت' چه خواهد بود.

وی در این مصاحبه گفت: می توانم تصور كنم كه به میدان رفته ام، بر انتقادها چیره شده ام و عملكرد درخشانی دارم. ولی رسیدن به این مرحله نه برای من آسان است و نه برای هواداران منچسترسیتی.

مهاجم منچسترسیتی افزود: اگر اشتباه از من بود من ابراز تاسف می كردم ولی واقعا معتقدم كه من اشتباهی مرتكب نشدم. اگر واقعیت دارد كه مانچینی از بازگشت من استقبال می كند من هم همین احساس را خواهم داشت البته اگر احساس او واقعی باشد و نه فقط برای انعكاس در رسانه ها.

این بازیكن 28 ساله آرژانتینی به سختی از مانچینی به خاطر شكست از بایرن مونیخ انتقاد كرد و گفت: من عصبی بودم . دیدم او ( نیگل) دیونگ را به زمین برد و ( ادین) ژكو را بیرون كشید. ما دو بر صفر باخته بودیم. فكر كردم این تعویض نشانه تاكتیك دفاعی او است پس تصمیم گرفتم روی نیمكت بنشنیم.

ته وز اضافه كرد: همزمان، ژكو از زمین بیرون آمد و واقعا عصبانی بود .سپس مشاهده كرد كه در راهرو بسته است. پس ، كنار مانچینی نشست و شروع به بحث و جدل با او كرد.ژكو به زبان بوسنیایی حرف می زد و مانچینی به زبان ایتالیایی برای او ناسزا می گفت. اوضاع آشفته ای بود.

وی گفت:من هم به سمت نیمكت رفتم و نشستم ولی او ( مانچینی) مرا ندید چون سرگرم بحث بود. اما به یكباره سرش را برگرداند و مرا دید و می توانید تصور كنید كه چه اتفاقی افتاد.

مهاجم منچسترسیتی افزود: او ( مانچینی) در میانه یك بحث جدی بود . به من هم گفت به گرم كردن خود ادامه دهم و با من مانند یك سگ رفتار كرد. وقتی كه او با چنین لحنی با من حرف زد من گفتم ' نه ، ناآماده نیستم'. من واقعا می خواستم بازی كنم ولی سرمربی از بحث كردن با ژكو بسیار عصبی بود.

وی گفت: او سر بحث را به سمت من چرخاند و شروع به فحش دادن به من كرد و چون من آرام بودم او حرف های وحشتناكی به من زد.

باشگاه منچسترسیتی ته وز را یك میلیون 200 هزار پوند به دلیل امتناع از بازگشت از آمریكای جنوبی جریمه كرده و دستمزد 200 هزار پوندی او را هم پرداخت نكرده است.

قرار بود او به تیم هایی چون اینترمیلان ، آ ث میلان و پاری سن ژرمن بپیوندد ولی هیچكدام آنها عملی نشد.

ته وز كه تا سال 2014 با منچسترسیتی قرارداد دارد اذعان كرد كه همه هواداران منچسترسیتی از بازگشت او استقبال نخواهد كرد ولی او خود را با شرایط وفق خواهد داد.

وی گفت: فكر می كنم آنها با روی گشاده از من استقبال نكنند چون حقیقت به آنهاگفته نشده است. طبیعی است وقتی به آنها گفته می شود یك بازیكن به رغم دریافت دستمزد حاضر به بازی نیست , مخالف او می شوند.

مهاجم منچسترسیتی اضافه كرد: من طوری عمل كردم كه هر بازیكنی در چنین شرایطی عمل می كرد. من برای آن باشگاه هركاری توانستم انجام دادم ولی مشاهده اینكه پیراهن و نام مرا آتش می زنند و به من دشنام می دهند, واقعا آزارم می دهد.

1553





:: برچسب‌ها: جزیره , زمستان , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: